Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2013

*ο μικρός τυμπανιστής

δεν ήμουν ποτέ
ο πιο όμορφος της τάξης
ο πιο έξυπνος της τάξης
ο πιο χαρισματικός της τάξης
ο πιο επαναστάτης της τάξης
ο πιο φυτούκλας της τάξης

πάντα όμως ασκούσα γοητεία σε όσους δε μου ασκούσαν καμία
και το ανάποδο
the story of my life

πάντα έπαιρνα καλούς βαθμούς
πάντα συμμετείχα σε παραστάσεις και άλλα ιβέντς με επιτυχία
έκανα και πρόεδρος της τάξης και ταμίας του 15μελούς
έκανα και απουσιολόγος της τάξης

ποτέ μου δεν ήμουν κι ο πιο ψηλός της τάξης
καθόλου παραστάτης
καθόλου σημαιοφόρος

καθόλου δηλαδή νέος φέρελπις

και μια φορά μόνο παρέλασα
χτυπώντας τα τύμπανα
πίσω πίσω με την μπάντα

και καθώς περνούσαμε από τους επίσημους
μου έφυγε η μπακέτα
και προσγειώθηκε στα πόδια του δημάρχου

ποτέ δεν ήμουν ο πιο ατζαμής της τάξης
πήρα όμως αποβολή
είτε για αυτό

είτε για το σκουλαρίκι και τα μακρυά μαλλιά
που ήμουν ο μόνος που είχε στο σχολείο
και η διευθύντρια το είχε απωθυμένο

τα πάντα είναι σε τάξη
όταν δε δίνεις δεκάρα
για την τάξη
εντάξει;

ΥΓ1: η διευθύντρια ακόμα νομίζω να ξεπεράσει
τις χοντράδες που έγραψα στο διαγώνισμα ιστορίας
για το Ρήγα Φεραίο που ανακηρύχτηκε άγιος από την Εκκλησία μας

και για τη Βίκυ Κουλιανού - πολύ της μόδας τότε - που αυτο-ανακηρύχτηκε αγία
καθώς και για κάποιες αναφορές σε Αλβανούς και Τούρκους που δεν τιμούσαν καθόλου τον ένδοξο λαό μας

ΥΓ2: από τότε έπαψαν να με αφορούν τα ελληνικά γράμματα και άρχισα να δίνω προτεραιότητα στα σημεία στίξης - τα σέβομαι τόσο που αποφεύγω να τα κακοποιώ


1 σχόλιο: